25 Czerwiec 2017 imieniny: Łucji, Witolda, Wilhelma
 

Szukaj

Akualnosci
Ogloszenia

 

 
 
Byłeś świadkiem jakiegoś wydarzenia,
coś Cię zbulwersowało - napisz, prześlij zdjęcie, zadzwoń
echo@turek.net.pl
tel. 63 278 53 41
lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego
Zgłoś wydarzenie »
 

Sondy

Czy jesteś za wprowadzeniem maksymalnie dwóch kadencji dla samorządowych władz i dla radnych ? (1149 opinii)
TAK
76% 
NIE
20% 
Nie mam zdania
4% 
 
pokaż wszystkie »

 

 

REKLAMA


 

Brudzewianin wracał z pracy we Francji

Dodano dnia: 06-07-2015 15:46| Komentarzy: 1

W sobotę, około godziny 4.00 nad ranem, na autostradzie A40 w Niemczech, polski bus wjechał na jadącą przed nim ciężarówkę. Podróżowało nim dziewięć osób, wśród nich mieszkaniec Brudzewa wracający z sezonowych prac we Francji. On i koninianka nie przeżyli wypadku, siedem osób zostało poważnie rannych.

 

Polski bus jechał z Francji przez Belgię i Niemcy do Konina i Turku. Jak informuje Tomasz Stube, rzecznik prasowy wojewody wielkopolskiego, do wypadku doszło w pobliżu miejscowości Neukirchen-Vluyn, niedaleko granicy z Holandią.

Więcej w aktualnym numerze Echa

 

Komentarze

Autor: Edna| Dodano: 05-09-2015 22:35
Article by Professor Rehn was interesting to read and brnigs a refreshing perspective into quality.We have been taught quite a logical way of thinking. We tend to define everything and using our logic we put everything in certain boxes in our minds. What kind of boxes do we have for quality how do we define quality? Sometimes our definition is just good or bad, sometimes a scale from one to ten, sometimes it's something else. Feeling of quality is in and around us in many ways all the time. It is present everywhere: in products and services we develop, provide and use and it's also in the way we behave and interact with others. It's in every aspect of our lives.How do we as individuals and as customers set our standards for quality? For example our cultural and personal background and experiences effects to our current definitions and future expectations. We also get influences from publicity and individuals and share our own experiences with others too. Constant development of processes and technologies are raising customer expectations all the time and raised customer expectations demand more development. This does not usually only apply to products but services as well. Still we are individual humans who are developing, implementing and using those processes and technologies. So does this constantly improve the quality of our lives and set our standards?Is it possible to be truly happy with current level of quality in some particular matter? Or do we always want a higher level of quality? These questions lead us to another perspective: Do our own experiences and responses as a person and as a customer in different situations reflect our own personal qualities? Can our response to our service provider be considered as of good quality? Do we aim for personal improvement in our own lives while we expect improvement from others? Mastering the art of quality is not a simple task.I think defining and definitions of quality can still be quite human and personal features in every one of us. It's not easy to change our way of thinking but we all can and should learn to widen our perspectives.
 
«poprzednia 1 następna»

Dodaj komentarz

Podpis
Tresć
Przepisz kod z obrazka
CAPTCHA Image

UWAGA!
Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu.

Redakcja "Echa Turku" nie odpowiada za treści zamieszczanych przez czytelników komentarzy, zastrzegając sobie jednocześnie prawo do ich moderowania oraz kasowania w przypadkach ewidentnego naruszania prawa.

 

Ogłoszenia

 

OSTATNIE GALERIE

Z Sacałów do Normandii
Aktualności powiązane z galerią
» Z Sacałów do Normandii
zobacz galerię »
 
Kwiatków
foto
Aktualności powiązane z galerią
» Kwiatków Znika
zobacz galerię »
 
Zobacz wszystkie: Galerie »

 

 

Repertuar kin

Najbliższe imprezy

Polecane imprezy


Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej o plikach cookies »